جنجالي هاي روبيكا جنجالي هاي روبيكا .

جنجالي هاي روبيكا

چگونه از شبكه هاي اجتماعي براي تقويت سئو سايت خود استفاده كنيم؟

آيا رسانه هاي اجتماعي بر سئوي شما تأثير مي گذارد؟ پاسخ به اين سوال سخت است. و صادقانه بگويم، هيچ كس واقعاً نمي داند.
اگرچه گوگل به طور خاص اعلام كرده است كه رسانه هاي اجتماعي يك عامل رتبه بندي مستقيم نيستند ، در واقع مطالعات متعددي وجود دارد كه نشان مي دهد به نوعي بر رتبه جستجو تأثير مي گذارد. در سال 2018، Hootsuite اين را آزمايش كرد و رتبه جستجوي مقالات را با و بدون تبليغات اجتماعي مقايسه كرد. محتواي داراي اشتراك‌هاي اجتماعي برتر به طور متوسط ​​۲۲ درصد افزايش يافت. تحقيقات بيشتر از Congitive SEO اين موضوع را تاييد مي كند.

در پايان، يك همبستگي قوي بين رتبه و فعاليت اجتماعي وجود دارد. اما از آنجايي كه اثرات غير مستقيم هستند، اندازه گيري آن دشوار است. داشتن درك درستي از اينكه چگونه و چرا رسانه هاي اجتماعي بر رتبه تاثير مي گذارند مي تواند به شما در بهينه سازي استراتژي خود كمك كند.

5 راه براي استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي افزايش سئو

در اين پست، نگاهي خواهيم داشت به اينكه چگونه مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي براي تقويت سئوي خود استفاده كنيد و چرا اين نكات كاربردي رسانه هاي اجتماعي واقعاً بر رتبه جستجوي شما تأثير مي گذارد.

1. محتواي مرتبط را در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد
هنگام مديريت يك حساب رسانه اجتماعي مي توان به راحتي وارد خودكار خلبان شد. اما كليد يك استراتژي اجتماعي موثر و استفاده از رسانه هاي اجتماعي براي تقويت سئو، به اشتراك گذاري نوع مناسب محتوا است. اطلاعات مفيد و مرتبط اين قدرت را دارد كه به طور غيرمستقيم بر نحوه رتبه بندي صفحات وب سايت شما تأثير بگذارد.

در اينجا دليل آن وجود دارد:

ايجاد ترافيك - واضح ترين دليل اين است كه ترافيك ايجاد مي كند. هر چه افراد بيشتري از سايت شما بازديد كنند و با محتواي سايت شما درگير شوند، احتمال بيشتري وجود دارد كه موتورهاي جستجو به صفحات شما كمك كنند. اين يك اثر غير مستقيم است، اما همانطور كه در مطالعات بالا ديديم، هنوز وجود دارد.
بك لينك ها را افزايش مي دهد - هرچه بيشتر محتواي مناسب را در رسانه هاي اجتماعي ارسال كنيد، احتمال بيشتري وجود دارد كه توسط ساير سايت هاي معتبر انتخاب شود. بك لينك يكي از موثرترين راه ها براي افزايش سئو است.
بنابراين منظور ما از مرتبط چه نوع محتوايي است؟ هر صنعتي متفاوت است، اما قطعاً روندهايي وجود دارد كه مي توانيم از آنها بياموزيم. به اين نمودار از Sprout Social نگاهي بيندازيد ، كه اقداماتي را نشان مي دهد كه باعث مي شود افراد يك برند را در رسانه هاي اجتماعي دنبال نكنند. رتبه در دو نقطه اول؟ ارسال تبليغات بيش از حد يا اطلاعات نامربوط.

محتواي مرتبط و مفيد تفاوت ايجاد مي كند. در اينجا يك مثال از يكي از مشتريان ما است. رزونانس، يك شركت مشاوره جهاني، يك پيشنهاد منحصر به فرد پر از اطلاعات مفيد براي شخصيت هاي خود به اشتراك مي گذارد. به همين دليل، پست آنها باعث ايجاد تعامل و در مقابل ترافيك به سايت آنها مي شود.

فقط براي علامت زدن يك جعبه در رسانه هاي اجتماعي پست ارسال نكنيد. در مورد آنچه كه شخص مورد نظر شما مي خواهد بداند، ياد بگيرد يا بخواند، سخت فكر كنيد. اطلاعات آموزنده و مرتبط با صنعت شما به همين دليل است كه مخاطبان شما در ابتدا شما را در رسانه هاي اجتماعي دنبال مي كنند. از پست هاي متمركز بر شركت و بيش از حد هرزنامه دوري كنيد.

2. اشتراك گذاري محتوا را آسان كنيد
ويجت هاي اشتراك گذاري اجتماعي

اگر اشتراك گذاري محتوا آسان باشد، كاربران بيشتري آن را به اشتراك خواهند گذاشت. به نظر بيخودي مي رسد، اينطور نيست؟ اما اين يك فكر بعدي براي بسياري از مشاغل و يك استراتژي كليدي است كه در بسياري از استراتژي هاي اجتماعي وجود ندارد.

به ياد داشته باشيد، هرچه با محتواي رسانه هاي اجتماعي خود به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد، آگاهي از برند بيشتري ايجاد مي كنيد، افراد بيشتري شروع به جستجو براي سايت شما مي كنند و به طور غيرمستقيم بر رتبه جستجو تأثير مي گذاريد.

بنابراين چگونه مي توانيد محتواي خود را براي اشتراك گذاري آسان تر كنيد؟ مطمئن شويد كه دكمه‌هاي اشتراك‌گذاري اجتماعي و فراخوان‌هاي متقاعدكننده را در وب‌سايت خود، پيام‌هاي بازاريابي ايميلي، وثيقه فروش و هر نوع محتواي ديگري درج كرده‌ايد. HubSpot فهرستي از 8 بهترين ابزارك دكمه اشتراك گذاري اجتماعي رايگان براي استفاده در سال 2021 دارد.

و اهميت اين را فراموش نكنيد كه محتواي خود را به اندازه كافي جذاب براي اشتراك گذاري كنيد. وقتي پست‌هاي اجتماعي شما با بينش‌هاي تازه، اطلاعات جذاب و تحقيقات منحصربه‌فرد مرتبط با صنعت شما بارگيري مي‌شوند، احتمالاً افراد بيشتري محتواي شما را به اشتراك مي‌گذارند. و در ازاي آن، افزايش احتمالي سئوي خود را دريافت خواهيد كرد.

3. صفحات رسانه هاي اجتماعي را به روز نگه داريد
آيا تا به حال متوجه شده ايد كه نمايه هاي رسانه هاي اجتماعي در نتايج جستجوي گوگل ظاهر مي شوند؟ به خصوص هنگام جستجوي كلمات كليدي مارك دار . ناگفته نماند، اين روزها، رسانه هاي اجتماعي در واقع به خودي خود به عنوان يك موتور جستجو عمل مي كنند.

هنگام تحقيق در مورد يك شركت و خدمات آن، بسياري از افراد صفحات اجتماعي آنها را جستجو مي كنند. صفحات اجتماعي شخصي تر از صفحات وب هستند و مي توانند بينش واقعي تري در مورد اينكه يك شركت و شخصيت آن است ارائه دهند. در عين حال، اگر صفحات اجتماعي خود را به روز و مرتبط نگه نداريد، اين يك پرچم قرمز براي كاربران است.

آخرين باري كه پروفايل اجتماعي خود را جستجو كرديد چه زماني بود؟ آيا صفحات هرزنامه و تكراري در هر يك از پلتفرم هاي اجتماعي وجود دارد؟ مهم است كه اطمينان حاصل كنيد كه شناسايي صفحه رسمي شركت شما در هر پلت فرم اجتماعي كه استفاده مي كنيد براي كاربران بسيار آسان است.

اين ممكن است به معناي حذف هر گونه حساب هاي تكراري يا ادغام حساب ها از چندين بخش باشد. با به روز نگه داشتن تمام صفحات خود و تمركز بر برند، تجربه اي جذاب، سرگرم كننده و شخصي براي دنبال كنندگان خود به علاوه هركسي كه صفحه شركت شما را از طريق Google پيدا مي كند، ايجاد مي كنيد. تجربه مثبت بيشتر منجر به تعامل بيشتر مي شود كه يك سيگنال رتبه بندي مثبت براي موتورهاي جستجو است.

4. با اينفلوئنسرها در صنعت خود شريك شويد
مشاركت با اينفلوئنسرها مي تواند به ايجاد آگاهي از برند در رسانه هاي اجتماعي كمك كند، ترافيك بيشتري را به وب سايت شما هدايت كند و بنابراين به طور غيرمستقيم به رتبه جستجو كمك كند. همچنين راهي براي ايجاد پروفايل بك لينك شماست.

پس اينفلوئنسرها را از كجا پيدا مي كنيد؟ و چگونه مي دانيد كه آنها براي صنعت شما مناسب هستند؟ در اينجا چند نكته براي كمك وجود دارد:

از هشتگ استفاده كنيد - وقتي در رسانه هاي اجتماعي پست مي گذاريد هميشه از هشتگ هاي مرتبط استفاده كنيد. اين يكي از راه هايي است كه تأثيرگذاران مي توانند شما را پيدا كنند. همچنين مي توانيد هشتگ هاي مرتبط با شركت، محصول يا بازار خود را جستجو كنيد. به پست هاي برتر مورد توجه براي آن هشتگ هاي خاص توجه كنيد و به كاربراني كه در پشت پست هستند دسترسي داشته باشيد.
دنبال كنندگان خود را جستجو كنيد - ممكن است در حال حاضر اينفلوئنسرهايي داشته باشيد كه برند شما را حتي بدون اطلاع از آن دنبال مي كنند. دنبال كنندگان فعلي خود را جستجو كنيد و كاربراني كه فالوورهاي زيادي دارند را يادداشت كنيد. كساني كه قبلاً برند شما را مي شناسند و دوست دارند، اغلب بهترين نوع تأثيرگذار هستند.
نظرها يا نظرات خود را بخواهيد - از وفادارترين مشتريان خود بخواهيد كه يك بررسي يا گواهي از صفحات اجتماعي خود ارسال كنند. اين يك راه عالي براي ايجاد اصالت در مورد نام تجاري خود و در عين حال بهره برداري از مزاياي محتواي توليد شده توسط كاربر است .

 

از ديگر مطالب آموزش سئو شيك رنك جهت افزايش آگاهي خود استفاده نماييد:
   ربات تكست يا robots.txt چيست و چگونه بسازيم؟

فايل robots.txt يك فايل متني است كه تعيين ميكند كدام بخش هايي از يك دامنه مي تواند باشد خزيد توسط...

   رپورتاژ آگهي چيست و نقش آن در سئو همراه نكاتي كه بايد در مورد آن بدانيد

رپورتاژ آگهي به هر شكلي از محتوا گفته مي شود كه در ازاي پرداخت هزينه منتشر مي شود. اما نحوه...

   سايت خود را براي Google RankBrain بهينه كنيد

Google RankBrain الگوريتم يادگيري ماشين گوگل است.اين الگوريتم جديد ML به گوگل اجازه مي دهد تا...

   فاكتورهاي رتبه بندي گوگل ليست كامل 206 فاكتور اصلي (2022)

شايد قبلاً بدانيد كه گوگل از بيش از 200 عامل رتبه بندي در الگوريتم خود استفاده مي كند…اما آنها...

   لينك UTM چيست و چه كاربردي در سئو سايت دارد؟

پارامتر UTM چيست؟UTM مخفف Urchin Traffic Monitor است ، اين پارامترها به شما امكان مي دهد تعامل...

 

5. از تصاوير بهينه و با كيفيت بالا استفاده كنيد
وقتي در مورد سئو صحبت مي كنيم، هميشه با كلمات كليدي و محتواي نوشته شده درگير مي شويم. اما تصاوير اغلب به همان اندازه مهم هستند. در مورد شبكه هاي اجتماعي هم همينطور است. اگر نتوانيد به درستي تصاوير خود را براي رسانه هاي اجتماعي و سئو بهينه كنيد، فرصت هاي رتبه بندي را از دست خواهيد داد و درگيري با پست هاي اجتماعي خود را كاهش خواهيد داد.

چگونه يك تصوير را براي سئو بهينه مي كنيد؟ در اينجا يك چك ليست سريع وجود دارد:

نام فايل خود را حتي در هنگام پست در رسانه هاي اجتماعي بهينه كنيد. از كلمات كليدي مرتبط استفاده كنيد و آنها را با خط تيره جدا كنيد. اين اشتباه را نكنيد كه نام تصوير را ناديده بگيريد و آن را به عنوان پيش فرض خود بگذاريد.
فرمت تصوير مناسب را انتخاب كنيد. فايل‌هاي WebP را انتخاب كنيد، كه نشان داده‌اند مي‌توانند باعث كاهش ۸۵.۸۷ درصدي اندازه تصوير در مقايسه با جايگزين‌هاي JPG و PNG شوند. سرعت براي عوامل سئو و تعامل با رسانه هاي اجتماعي مهم است.

از زيرنويس هاي جذاب با كلمات كليدي استفاده كنيد.
اطمينان حاصل كنيد كه در صورت امكان از متن جايگزين و متن عنوان استفاده مي كنيد و هميشه مطمئن شويد كه كلمات كليدي را در اين توضيحات قرار دهيد.
هنگام ارسال پست در رسانه هاي اجتماعي، هميشه تصاوير با كيفيت بالا را انتخاب كنيد كه جذاب و فريبنده باشند.

با يك استراتژي هوشمند رسانه هاي اجتماعي سئو را تقويت كنيد
اگرچه رسانه هاي اجتماعي ممكن است تأثير مستقيمي بر سئو نداشته باشند، اما واضح است كه نوعي تأثير دارد. داشتن يك استراتژي هوشمند رسانه هاي اجتماعي و برداشتن گام هايي براي بهينه سازي پست هاي شما مطمئناً مي تواند آگاهي از برند، معيارهاي تعامل و در نتيجه رتبه صفحه در موتورهاي جستجو را بهبود بخشد.

از آنجايي كه تأثير بسيار غيرمستقيم است، مهم است كه آنچه را كه انجام مي‌دهيد آزمايش كنيد و از اين دانش براي ارائه بينشي در مورد اينكه چه چيزي كار مي‌كند و چه چيزي مفيد نيست استفاده كنيد. از اين بينش ها براي ايجاد يك استراتژي رسانه اجتماعي هوشمند استفاده كنيد كه آگاهي كلي از برند و حضور آنلاين شما را افزايش مي دهد و سپس تأثير آن را بر رتبه جستجوي شما اندازه گيري مي كند. شما شروع به كشف راه‌هاي جديدي براي استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي و بهينه‌سازي سئو براي افزايش ترافيك و تبديل سرنخ‌هاي بيشتر خواهيد كرد.

متن بالا رپورتاژ آگهي است و ارتباط ديگري با اين وبلاگ ندارد.

منبع: chicrank.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۳۲ توسط:كريم شريفي موضوع: نظرات (0)